Graniten Customer Success tiimin päätehtävä on asiakkaista huolehtiminen. Kun uusi asiakas saapuu Granitelle, ottaa Project Manager asiakkaan huomaansa ja suunnittelee sekä toteuttaa asiakkaalle Granite-järjestelmän käyttöönoton. Käyttöönottoprojektin valmistuttua Account Manager ottaa koppia ja huolehtii asiakkuudesta koko asiakkaan elinkaaren ajan pitäen asiakkaaseen säännöllisesti yhteyttä. Matkan varrella Customer Success Specialistit ovat pääkäyttäjien sekä kaikkien loppukäyttäjien tukena ratkoen haasteita sekä opastaen Graniten käytössä.
Granite Partners Oy yrityksenä
Granite on ohjelmistoyritys, jonka missiona on turvata asiakkaiden liiketoimintaa. Liiketoiminnan riskien, mahdollisuuksien ja vaatimusten hallinnan merkitys on noussut entistä suuremmaksi nykyisessä haastavassa liiketoimintaympäristössä. Teoriatason viitekehysten sijaan Graniten ohjelmistoratkaisut auttavat ja ohjaavat asiakkaita käytännönläheisesti ja ymmärrettävästi. Asiakkaita meillä on jo yli 270 useassa eri maassa.